Kuopion Seudun Yrittäjänaiset ry

Kuopion Yrittäjänaiset ry on perustettu vuonna 1948. Nimi on myöhemmin muutettu Kuopion Seudun Yrittäjänaiset Ry:ksi. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää yrittäjyyttä, yrittäjänaisten välistä yhteistyötä, edesauttaa verkostoitumista ja sosiaalista vuorovaikutusta yrittäjänaisten kesken. Yrittäjänaisten keskusliiton kautta olemme vahvasti mukana vaikuttamassa valtakunnalliseen edunvalvontaan. Yhdistyksemme on aktiivinen toimija. Järjestämme alueellisesti erilaisia koulutustilaisuuksia, kulttuurimatkoja ja järjestämme jäsenistölle erilaisia tapahtumia. Tapahtumat löytyvät tapahtumakalenterista. Yrittäjänainen on reipas ja aktiivinen, nykyaikainen toimija! Jäseniä meillä on noin 70 ja uudet yrittäjänaiset toivotamme lämpimästi tervetulleeksi yhdistykseemme! Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Osoite: Kuopion Seudun Yrittäjänaiset ry c/o Ykköstilit Oy Viestikatu 7, PL 4000, 70100, Kuopio

Terhi Maria Viiliäinen, Puheenjohtaja

Päivi Wilska, Varapuheenjohtaja

Jaana Toppinen, Sihteeri

Aino Valta-Rönkkö, Rahastonhoitaja, sponsorivastaava

Anne Kauppinen, Tiedottaja, tapahtumavastaava

Seija Heikkinen, Tiedottaja, tapahtumavastaava

Terhi Tarvainen, Tiedottaja, tapahtumavastaava

Anni Suutari

Hyvänolonkeskus Relax Oy

Kokonaisvaltaista hyvinvointia, hierontaa, ihon- ja kauneudenhoitoa. Just relax!
www.hyvanolonkeskusrelax.fi

Kotimaailma Apartments Kuopio

Kotimaailma Apartments Kuopio tarjoaa laadukkaan vaihtoehdon hotellille eripuolilla Kuopiota, hyvien kulkuyhteyksien varrelta. Saat mahdollisuuden elää ja asua omilla ehdoillasi, vaikka yövytkin muualla kuin omassa kodissasi. Voit varata käyttöösi kokonaisen kaupunkikodin hyvällä sijainnilla viivytpä Kuopiossa vuorokauden, viikkoja tai kuukausia.
www.kotimaailma.com

Kuopion Ykköstilit Oy

Auktorisoitu tilitoimisto. Tilitoimistopalvelut, kirjanpito ja veroasiat, sähköiset ja digitaaliset palvelut, laskentaseurannat, palkanlaskenta, controllerpalvelut ja muut taloushallinnon palvelut.
www.ykkostilit.fi

Lasilinkki Oy

Lasilinkki Oy on erikoistunut lasilla sisustamiseen ja yksilöllisiin, käsityönä tehtyihin lasituotteisiin. Monipuoliseen tuotevalikoimaamme kuuluvat mm.rakennuslasit, terassilasit, kaidelasit, lasiseinät, lasilavuaarit ja peilit. Meillä on oma lasimallisto, Essi`s. Kaikki sisustuslasimallistomme tuotteet valmistetaan käsityönä pajallamme. Valmistamme tuotteita myös kierrätyslasista.

Lkv Kiinteistöinssi Oy

Kiinteistöinssi on välittäjäsi kaikissa elämäntilanteissa. Olemme Kuopion alueen asiantuntijoita, ja olemme tukenasi koko myynti- ja ostoprosessin ajan. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisen ja luotettavan välityssuhteen, paikallisella erityistuntemuksella ja intohimoisella suhtautumisella välittämiseen. Onnellinen koti on avain onnelliseen elämään. Me olemme avaimesi uuteen kotiin.
www.lkvkiinteistoinssi.fi

MaaMurRit Oy

Maamurrit palvelevat sinua maanrakennus- ja rakennustöissä. Tarjoamme myös maa-ainekset omasta kalliosta kuljetuksineen. Ota reippaasti yhteyttä! MaaMurRit Oy Puhelin: 020 837 0000 Email: [email protected]

Public Sound Kartano Oy

Yritykseni tuottaa ohjelmia sekä lapsille , että aikuisille. Miauskis-kissa esiintyy festareilla. tapahtumissa, päiväkodeissa, synttäreillä vuorovaikutteisella musiikkiohjelmallaan. Pelle Papppa loihtii taikapalloja kauppakeskuksissa, tapahtumissa ja synttäreillä. Missekissa on uusi tulokas, vauhdikas lasten viihdyttäjä. Oinoska on savonmurteella elämän keittoa keittänyt koomikko, huippu!!
www.publicsound.fi

Pätevä Consulting Oy c/o Marja Berg

Roihu Coaching Oy

Roihu Coaching oy tarjoaa yrittäjille business coaching ja työhyvinvointipalveluja. Teemme myös Firstbeat hyvinvointianalyysejä.
www.roihucoaching.fi

SKJ Systems Ltd Oy

Jeemly by SKJ Kassajärjestelmä joka kasvaa yrityksesi mukana. Jeemly on kevyt ja käyttövalmis kassavirtaratkaisu kasvunnälkäisille yrityksille. Se on innovatiivisen, urbaanin ja monikanavaisen liiketoiminnan ymmärtäjä, joka kasvaa unelmiesi mukana liikevaihtoa ja kassavirtaa kartuttaen.

Tiinan Treenipalvelut Oy

Persoonallinen, pieni ja palveleva Kuntokeskus Iisalmen keskustassa. Personal Trainer-palvelut, ryhmäliikuntatunnit, kuntosali ja TreeniPuoti, kaikki saman katon alla!
www.tiinantreenipalvelut.fi

Tilitoimisto Vahtivuori Oy

Taloushallintoliiton auktorisoima tilitoimisto Kuopiossa.
www.tilitoimistovahtivuori.fi