Tuula Eloranta, Puheenjohtaja

Hanna Lehtikangas, Hallituksen jäsen

Fenno Optiikka Mäntsälä

Juhlapalvelu Jubilant Oy

Juhlapalvelua yrityksille ja yksityishenkilöille, järjestämme isoja sekä pieniä tilaisuuksia sekä arkeen että juhlaan!
www.jubilant.fi

Kiinteistönvälitys Marjokoti LKV Oy

Luotettavaa kiinteistönvälitystä Mäntsälän ja Uudenmaan alueella.

Leipomo Viljaherkut Oy

viljaherkut.fi

Lepotila

Hei! Olen koulutettuhieroja, teen pääasiassa klassista hierontaa, myös intialaista päähierontaa ja hermoratahierontaa, kaiken ikäisille ja kokoisille, aina juuri asiakkaan tarpeisiin suunniteltua ja sopivaa hierontaa. Yritys- ja työpaikkakäynnit onnistuvat. Tervetuloa rentoutumaan ja nauttimaan hyvästä olosta, Lepotilasta! T.Pauliina myös Facebookissa
www.lepotila.net

Mäntsälän Carpojat Oy

Carpojat on vuonna 1984 perustettu täyden palvelun autokorjaamo. Toimipisteemme sijaitsevat Mäntsälässä ja Järvenpäässä. Teemme huollot ja korjaukset kaikkiin automerkkeihin. Olemme valtuutettu Hyundai ja Toyota merkkihuolto, sekä Bosch Car Service sähkötöiden erikoisliike. Muita palveluitamme ovat mm. Rengastyöt, tuulilasit, sijaisautot sekä katsastuspalvelu. Tervetuloa!
019-6880126, 040-5581900
www.carpojat.fi

Sisustusorvokki

Suunnittelen ja valmistan kaikki kodin tekstiilit asiakkaan toiveiden mukaisesti. Verhoilen tuolit ja sohvat, ompelen irtopatjat mm. veneeseen, asuntovaunuun. Teen myös erikoisompelutöitä, venepressukorjauksia, hevosvarustekorjauksia ym. Teen huonekalujen kunnostusta sekä sisäpintojen käsittelyä maalaamalla tai tapetoimalla.
0407293644 / Tanja
www.facebook.com/sisustusorvokki

T:mi Miia Rajaniemi/ Mäntsälän Pesupallo

Laadukasta pesulapalvelua Mäntsälän keskustassa. Minulla voit pesettää käyttö-, juhla-, työvaatteet, kodintekstiilit sekä matot. Tasopesua vaativat karvalanka yms. kovapohjamatot välitän pestäväksi yhteistyökumppanilleni. Vuokraan myös kotikäyttöön laadukasta tekstiilipesuria. Panostan hyvään lopputulokseen pesussa ja viimeistelyssä, eikä haastavatkaan tahrat saa minua lannistumaan.
www.mantsalanpesupallo.fi

Talouspalvelua Parasta Aikaa Tmi

TALOUSPALVELUA PARASTA AIKAA TMI Kattavat ja tehokkaat tilitoimistopalvelut yrittäjille, joiden avulla pystyt itse keskittämään aikasi kaikkein tärkeimpään eli oman yrityksesi päivittäisen liiketoiminnan pyörittämiseen. Anna asiantuntijan hoitaa yrityksesi talousasiat ja nauti entistä huolettomammasta yrittäjän arjesta!
www.talouspalvelua.fi

Tmi Riikka Laakso

Hyvinvointia keholle ja mielelle. Energiahoitoa,hierontaa ja hemmotteluhoitoja kokonaisvaltaisesti asiakkaan tarpeita kuunnellen.