Tiina Liivola, Puheenjohtaja

Sanna Saikkonen, Tapahtumavastaava

Tuire Nenonen, Tapahtumavastaava

Bowling 4 You Oy

Bowling4You keilahalli on monipuolinen, koko perheen keilailukeskus.
www.bowling4you.fi

Develooppi Oy

Yrittäjien liiketoiminnan, sähköisen liiketoiminnan ja sähköisen markkinoinnin tukeminen.
www.develooppi.fi

Fenno Optiikka Pori

Fenno Optiikka Pori kuuluu suomalaisten optikkoyrittäjien muodostamaan Fenno Optiikka -ketjuun. Liikkeessä työskentelee kuusi ammattitaitoista silmälääkäriä, kolme erikoistuvaa lääkäriä, kolme optikkoa sekä koulutettu, pitkään optisella alalla työskennellyt henkilökunta.
www.fennopori.fi

Hoitola Kultalokki

Ammattitaidolla ja suurella sydämellä jalkojenhoitoa, vyöhyketerapiaa, Kalevalaista jäsenkorjausta sekä turvehoitoja sekä kuumakivihierontaa.
www.kultalokki.fi

Ictamedia

Sisällöntuotanto, lehtijutut ja artikkelit.

Kauneushuone Toivo

Ekokosmetologi Minna Toivon räätälöityjä, luonnonmukaisia hoitoja kaikille aisteille.
www.kauneushuonetoivo.fi

LUKKOTALO, LUKKO JA KONE OY

Täyden palvelun LUKKOTALO. Olemme ABLOY-valtuutettu lukitusalan erikoisliike ja tarjoamme turvaksesi alan kehittyneimmät lukko- ja turvaratkaisut - sinun ehdoillasi. Mietitään yhdessä tarpeisiisi parhaiten sopiva ratkaisu. SUUNNITTELU-MYYNTI-ASENNUS-HUOLTO ABLOY - ILOQ- DORMA- YALE DOORMAN www.lukkotalo.fi
www.lukkotalo.fi

NEUfrau Oy

Hei, me olemme Neu. Toimitamme lajinomaista, puhdasta ja kotimaista tuoreruokaa koirasi kuppiin. Jokaisen koiran on mahdollista elää terveenä ja onnellisena, ja siksi me ollaan täällä.
neukauppa.fi

Parturi-Kampaamo Kirsi Virtanen Oy

Pesula Omin Toimin

PiSon Art Oy

Monipuolinen taidekehystämö. Juliste-, maalaus-, grafiikka-, valokuva- ja akvarellitöiden kehystys, kuin vaativat käsitöiden kehystykset sekä persoonalliset esinekehystykset.
www.pisonart.fi

PK Controller Ky

Tilintarkastus ja konsultointi

PORIN VK-LÄMPÖ OY

Porin VK-Lämpö Oy on lv-liike Porissa. jo vuodesta1977. Toimintamme kattaa lv-asennuksen, huoltotoiminnan ja tarvikemyynnin; Tarvitset sitten putkiremonttia, öljypoltinhuoltoa, viemärikuvausta yms.
www.vk-lampo.fi

Sisustussuunnittelu Sari Huhtamaa

Sisustussuunnittelua yksityishenkilöille, yrityksille ja julkiselle taholle vuosien kokemuksella. Kotien, kesäasuntojen, liike- ja toimitilojen sekä messuosastojen suunnittelua. Myös luennot sekä mittatilaus- ja erikoiskalusteiden suunnittelu ja erilaisten koulutus- ja luentokokonaisuuksien vetäminen.
www.sarihuhtamaa.fi

Sähkö-Jokinen Oy

Sähkö-Jokinen Oy myy ja valmistaa valaisinpylväät, valomastot, opastepylväät ja niihin yhteensopivat betoniperustukset ulko-ja tievalaistukseen.
www.sahkojokinen.fi

Sähköliike Helle & Helle Oy

Valaisimet, sähkötarvikkeet ja kodin pienkoneet Kävelykadulta. Sähköistä palvelua jo vuodesta 1950.
www.helle-helle.fi

T:mi Kaisu Vahtokari

Otsasta varpaisiin. Vauvasta vaariin. Kokonaisvaltaista ihon hyvinvointia maailman huippukosmetiikalla, Mary Kay - tuotesarjalla. 25 vuoden kokemuksella. Tervetuloa pistäytymään työhuoneessani erikseen sovittavana ajankohtana.
www.kaisu.vahtokari.marykay.fi

Tassucat & Petzor

Laadukkaiden Eurooppalaisten Lemmikkituotteiden ja ruokien sekä työvaatteiden ja työkenkien maahantuonti tukku -ja vähittäiskauppa.

Terveyden Tasapaino - Elina Bragge

Hyvinvointi ja terveys ovat elämämme voimavaroja, joihin voimme vaikuttaa omilla valinnoillamme päivittäin. Analyysissa kartoitetaan kehon vointia, sen epätasapainotiloja, mahdollisia ruoka-aineyliherkkyyksiä sekä vitamiini- ja mineraalitasoja, yksilöllisesti juuri sinun keholtasi mitattuna. Analyysiin ovat tervetulleita kaiken ikäiset ja kuntoiset ihmiset ja eläimet. Ajanvaraus myös netissä.
www.terveydentasapaino.fi

Tilitieto Puistonen avoin yhtkö

Kirjanpitopalveluita
www.tilitieto-puistonen.fi

Toiminimi psykologi Laura Luodemäki

Psykologi,psykoterapeutti (vaativa erityistaso VET) Laura Luodemäki. Psykoterapiavastaanotto Porissa. Puh:044-5424334.

Viikinhelmi Oy

Arkilounas kahdessa toimipisteessä Monipuolinen catering-palvelu pienistä perhejuhlista isoihin yritystapahtumiin Ruokien ulosmyynti illanviettoihin Kokouspalvelut
www.viikinhelmi.fi