Paula Vaara, Puheenjohtaja

HAAPANIEMEN PIDOT KY

Heinon Leipomo Oy

Keikyän Kivi Oy

Yksilöllisten ja laadukkaiden hautakivien valmistamiseen erikoistunut yritys. Suunnittelemme ja toteutetamme muistokivet omaisten toiveiden mukaan korkealaatuisesta kotimaisesta kivestä.
www.muistoksi.fi

Kommee Kurki

Majoitustoiminnan lisäksi kommeet viestintäpalvelut pienten yritysten pirtaan sovitettuna - varaa maksuton kartoituspuhelu! Autan suurella sydämellä toimivia yrittäjiä nostamaan kotisivuillaan esiin palveluidensa todellista arvoa ja laatua sekä myös löytymään Googlesta. Minulta saat budjetillesi parhaat SEO-hakukoneoptimointipalvelut ja käyttäjäystävälliset WordPress-kotisivut. Otahan yhteyttä!
kommee.fi

Kotileipomo K. Jokiranta

Kotileipomo toimii tilausleivonta periaatteella, tuotteet tehdään ilman lisäaineita laadukkaista lähialueen raaka-aineista perinteiseen tapaan. Ruisleipä leivotaan juureen oman pellon rukiista. Täytekakut ja voileipäkakut valmistetaan asiakkaan toiveet huomioiden. Myös pitopalvelua asiakaan luona tai juhlapaikalla.

Kuljetus J&T Laikko Oy

Kunnon Startti Oy

Kuntosali, ryhmäliikunta, yksilöllinen ohjaus, fysioterapiapalvelut, painonhallinta- ja ravinto-ohjaus

Ompelija Tiina

Monipuoliset ja ammattitaitoiset ompelupalvelut, vaatteiden korjausompelutyöt sekä vaatteiden muodistuskorjaukset, myös nahkapukineet. Mittatilausompelut mm. puserot, housut, hameet ja jakut asiakkaan kankaista sekä nahasta. Pukeutumisneuvojan palvelut, jotka pitää sisällään vartalomuoto-, tyylipersoonallisuus ja värianalyysin.

Ompelimo Helena Mäkelä

Ompelimossa valmistan yksilölliset mittojesi mukaan tehdyt vaatteet ammattitaidolla juhla ja arki käyttöön. Monipuoliset korjausompelupalvelut sekä vaatteiden muodistukset lisäävät jatkavat vaatteesi käyttö ikää. Myös nahkavaatteiden korjausompelua ja valmistusta.
www.ompelimohelenamakela.fi

Pelti & Pilleri

Neolifen ravinto-, ihonhoito- ja puhdistustuotteilla hyvinvointia ja puhtautta jokaiseen kotiin.

Studio Minna Koski

Sastamalassa toimiva tanssistudio tarjoaa tanssinopetusta 3 vuotiaista aikuisiin omissa viihtyisissä tiloissa: satubaletti, baletti, jazztanssi ym. Lisäksi kilparyhmä Danzare. Mahdollisuus myös yksityistunteihin. Studiollamme nautitaan tanssin ilosta!
www.studiominnakoski.com

T:mi Paula Vaara / PaulanTaiga

Hermoratahieronta, jalkahoidot kotikäyntinä, intialainen päänhieronta, painehoitotuotteiden mittaukset. Varaa aikasi p. 0442302054
0442302054

Tupahoiva Oy

Tupahoiva on ollut koti muistisairaille jo vuodesta 1992 ja asukkaita on 16. Meillä jokainen on oman elämänsä päähenkilö ja jokaisen tarina on tärkeä. Toimintamme lähtee asukkaidemme tarpeista ja toiveista. Päivärytmi seuraa asukkaiden rytmiä emmekä ajoita toimintoja kellon mukaan, me elämme ilman turhia rutiineja. Olemme ennen kaikkea asukkaidemmen ja heidän läheistensä rinnallakulkijoita.
+358 44 2420254
tupahoiva.com

Tyrvään Kirjakauppa Oy

Tervetuloa kirjaostoksille maankuuluun kirjakauppaa ja Kirjakellariin. Kirja-alan palvelua jo vuodesta 1891.
www.kirjakellari.fi, www.info.fi

Vammaspaino Oy

Kaikki kirjapainoalan palvelut suunnittelusta postitukseen. Käyntikortit, lomakkeet, kirjekuoret, postikortit, muistilehtiöt, kierrevihkot, esitteet, kalenterit, folderit, tarrat, kirjat... jo vuodesta 1963.
www.vammaspaino.com