Ylihärmän Yrittäjänaiset

Jaa tämä: Facebook Twitter Linkedin Telegram Email

Ylihärmän Yrittäjänaiset ry on 45 vuotta täyttävä yhdistys (2021), jossa on noin 30 jäsentä. Yhdistys on Suomen Yrittäjänaisten jäsenyhdistys. Toimimme Ylihärmässä Kauhavan alueella, painopisteenä edunvalvonta, paikallinen vaikuttaminen sekä verkostoituminen. Jäsenistömme koostuu ylihärmäläisistä yrittäjänaisista, mukana on myös aikaisemmin yrittäjänä toimineita sekä yrittäjähenkisiä naisia. Yrittäjänaiset tapaa vuoden aikana jäsenilloissa sekä pienissä yhteisissä tapahtumissa, joita järjestämme yhteistyössä esimerkiksi Ylihärmän Yrittäjien kanssa. Yhdityksen toimihenkilöt vuonna 2021: Maisa Pirttinen puheenjohtaja, Susanna Pohto varapuheenjohtaja Anne Kujanpää sihteeri Voit ottaa Ylihärmän Yrittäjänaisiin yhteyttä ryhmän jäsenten kautta tai laittamalla viestiä suoraan ryhmälle. Myös uudet jäsenet ovat tervetulleita mutkattomaan toimintaamme.

Osoite: 62375, Ylihärmä
Y-tunnus: 1008654-9