Mikä ihmeen brändi? Miten brändiä luodaan ja kirkastetaan?

Perjantaina 4.12. klo 9-10

Yrityksen tai henkilön brändin merkitys kasvaa koko ajan. Enää ei riitä, että tuotteet tai palvelut ovat hyviä. Miten yritys käyttäytyy, mitä arvoja sillä on ja minkälainen sen maine on. Näillä asioilla on yhä suurempi merkitys. Loppujen lopuksi viestinnässä on kysymys tunteisiin vetoamisesta, luottamuksen rakentamisesta ja vaikuttamisesta.

Tunnin aikana käymme läpi mikä ja mitä brändi on ja miksi brändistä kannattaa välittää. Käymme läpi myös miten brändiä kirkastetaan, muotoillaan ja miten se jalkautetaan. Mietit sitten yrityksesi brändiä tai omaa henkilöbrändiä, webinaarista saat ajateltavaa ja vinkkejä brändin kirkastamiseen. 

Tule mukaan, sillä brändi luo vetovoimaa!

Kouluttaja
Kirsi Hamnell

Minä, Kirsi Hamnell, olen pitkän linjan visuaalisen viestinnän ammattilainen. Olen työskennellyt brändien maailmassa yli 20 vuotta, joista yrittäjänä nyt yhteensä jo kohta 13 vuotta. Nykyistä yritystäni, Aini Design Oy:tä, olen luotsannut reilut neljä vuotta. Olen työskennellyt työurani aikana monessa eri mainos- ja viestintätoimistossa.

Webinaari on osa Liekki 2020 Uusi Kasvu -hanketta ja on kaikille osallistujille maksuton. Webinaaritallenteet ja koulutusmateriaali on tarkoitettu vain Yrittäjänaisten jäsenille ja Liekki 2020 Uusi Kasvu -hankkeeseen osallistuville.

Yksi kommentti artikkeliin ”Mikä ihmeen brändi? Miten brändiä luodaan ja kirkastetaan?”

Kommentointi on suljettu.