Tervetuloa, juhlavuosi!

Uusi vuosi toi tullessaan Yrittäjänaisten pitkään odotetun 70-vuotisen taipaleen juhlavuoden. Olemme viimeisen vuoden aikana miettineet, suunnitelleet ja toteuttaneet Yrittäjänaisten ilmeen uudistusta. Tästä innostuneena päätimme aloittaa vuoden viestinnän ja brändäämisen merkeissä. Yrityksen kehittämisessä tarvitaan vinkkejä, samoin järjestö tarvitsee toimintaan uutta virikettä!

Brändäys, mielikuvamarkkinointi ja sisältömarkkinointi ovat monelle tuttuja sanoja. Mutta mitä ne tarkoittavat? Itse käytän brändäystä kuvaamaan sanaa tavoitemielikuva. Sen avulla voi pohtia esimerkiksi minkälaisen kuvan haluaisi asiakkaan saavan omasta yrityksestä tai minkälainen asiakaskokemus syntyy palvelutilanteesta.

Suomen Yrittäjänaisten tavoitteena on olla kiinnostava verkosto jokaiselle yrittäjänaiselle Suomessa. Meiltä löytyy upea valtakunnallinen verkosto, vertaistukea ja oppimisen iloa. Tavoitteena on koota vuoteen 2020 mennessä 15 000 jäsenen yhteisö, ja siksi uudistamme järjestön toimintaa myös jäsenhankinnan puolelle.

Keskustelu brändäyksestä, esiintymisestä ja tulevaisuuden kuluttajanäkymistä jatkuu Yrittäjänaispäivillä Hämeenlinnassa. Nyt olisi mainio hetki tutustua toimintaamme vaikkapa Yrittäjänainen lehden parissa tai Lähteä Tuleen Yrittäjänaispäiville Hämeenlinnaan. Nähdäänkö siellä?

Marju Silander

Suomen Yrittäjänaisten toimitusjohtaja


Blogissa: