Heidi Alakorpi, Puheenjohtaja

Karoliina Paaso, Hallituksen jäsen

Satu Siltaniemi, Hallituksen jäsen

Autokoulu Haapalainen Ky

Kuljettajakoulutus ajokorttiluokissa AM120, AM121, T, B, BE sekä C1 ja C1E lisäksi ajokyvyn arvioinnit
www.autokouluhaapalainen.fi

CafeBarKino/ Kemin Kino Oy

Kinopirtti on yksityinen elokuvateatteri jonka yhteydessä toimii KInon oma kahvila/baari CafeBarKIno. Tervetuloa elokuvien kiehtovaan maailmaan, ottamaan pieni irtiotto arjesta ja nauttimaan mukavasta tunnelmasta. Järjestämme myös yksityisnäytöksiä esim.Yritysten virkistyspäiviin ja meillä on myös vuokrattavana Cinema Cave 3 salin välittömässä läheisyydessä SaunaKabinettiPirtti. Kysy Tarjous!
0404192126
www.kinopirtti.fi

Hoitola Kauneus Kolibri

Ihana Hoitola Kemin ytimessä. Kauneus Kolibrista löydät mm. seuraavia hoitoja: Kasvohoidot, Vartalohoidot Käsi- ja jalkahoidot Rakennekynsien laiton, huollon ja poiston, geelaukset, NNB-kynsihoidot Sokeroinnit Kestopigmentoinnit Ripset ja kulmatkin saadaan kaunistettua, kulmien laminoinnit, ripsien kestotaivutukset Hoitola Kauneus Kolibrin kotihoitotuotteista 10% alennus.
0400519500
www.kauneuskolibri.fi

Juhlax

Aina on hyvä syy juhlia ja leipoa! Joten tervetuloa ostoksille ihanuuksien ihmemaahan. Meiltä löydät kaiken tarpeellisen juhlien järjestämiseen! Yli 4000 tuotteen tuotevalikoimamme sisältää niin leivonta- kuin juhlatarvikkeita. Verkkokauppamme palvelee 24/7 mutta mikäli ohikulku reitillesi osuu Kemi, poikkea ihmeessä käymään myymälässämme.
www.juhlax.fi

K-Rauta Kemi

Me Kemin K-Raudassa autamme henkilökohtaisesti niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan. Laajimmat valikoimamme ja paras osaamisemme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Me myös keräilemme tuotteet valmiiksi ja toimitus suoraan työmaalle onnistuu paketti- tai kuorma-autolla.

Kauneushuone Villa-Verona

Kauneushuone Villa-Verona tarjoaa monipuolisesti kauneudenhoitopalveluita Kemin keskustassa. Hoitovalikoimista löytyvät kasvohoidot, ripsienpidennykset, kulmien sekä ripsien kestovärjäykset, ripsien kestotaivutus, kulmien laminointi sekä sokeroinnit. Yrittäjänaisten jäsenille kotihoitotuotteista -10% alennus.
www.kauneushuonevillaverona.fi

KIVAPA OY

Valmennusta Sinun tarpeitasi huomioiden. Terveyden vaaliminen on hyvä lähtökohta, muut hyödyt ovat extraa!
marikatraining-office.fi

Kukka&Design Tuula Lokka

Lappiporras Oy

Valmistamme portaat teollisesti mittatilaustyönä. Tuotevalikoimassamme perinteiset puukaiteet sekä modernit kevyet lasikaiteet. Portaat ovat osa kodin sisustusta. Palvelemme tehtaan myynnin lisäksi Oulussa, Vantaan Tammistossa sekä Lempäälän Ideaparkissa. Rakensitpa uutta kotia , sisustat tai remointoit, Ota rohkeasti yhteyttä [email protected] Palvelemme suunnittelusta asennukseen !
www.lappiporras.fi

Meri-Lapin Siivousässät Ky

Siivous- ja kotipalvelut meiltä!
www.siivousassat.fi

Parturi-kampaamo Elmeri

Tarjoamme hiuksillesi parasta 29 vuoden kokemuksella.
parturikampaamoelmeri.fi

Power Kemi - Niskalan Radio-Sähkö Oy

Laadukkaat kodinkoneet ja kodin elektroniikkaa sekä pienkoneet, puhelimet ja tietokoneet
www.power.fi

PuskaPromotion osk.

Lämminhenkinen tuotantotoimistomme tarjoaa yrityksille monipuolisia palveluita koulutuksesta ja konsultaatiosta tapahtuma- ja mediatuotantoon sekä ohjelmapalveluihin. Meiltä saat apua rautaisella ammattitaidolla, mutta lempeällä otteella! Erikoistumme toimimaan kolmannen ja julkisen sektorin toimijoiden kanssa, mutta autamme suurella sydämellä myös muita! Ota rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan :)

Sisustuskauppa Wanha Justiina

Maalaisromantiikkaa, pastellisävyjä ja rustiikkia pullollaan oleva pieni puoti Kemin keskustassa
www.wanhajustiina.fi

Tmi Jaana Kotkansalo

Toiminimi Mervi Nurminen

Vakuutuspalvelut

VMP Varamiespalvelu/ Temployment Oy

VMP Varamiespalvelu on lähes 30 vuotta toimialaa kehittänyt, yksi Suomen johtavista henkilöstöpalvelualan yrityksistä, jonka ydinosaamista on henkilöstövuokraus ja rekrytointi kaikille toimialoille.
www.vmp.fi