Kuusamon yrittäjänaiset

Kuusamon yrittäjänaiset on aktiivinen pohjois-suomalainen yrittäjäjärjestö, jossa on reilu 70 jäsentä. Alueellinen toimintamme muodostuu hyväntekeväisyys- ja jäsentapahtumista, vierailemme jäsenyrityksissämme, tutustumme yhteistyökumppaneidemme yritystoimintaan, järjestämme koulutusta ja rentoudumme jäsentapahtumissa.

Osoite: Kaiterantie 9 A 1, 93600, Kuusamo

Kaisa Niemelä, Puheenjohtaja

Marjo Määttä, Varapuheenjohtaja/sihteeri

Jenni Lindgren, Hallituksen jäsen ja sihteeri

Sirpa Pesonen, Rahastonhoitaja

Sari Leivo, Jäsenrekisterivastaava

Laura Määttä, Hallituksen jäsen

Sonja Määttä, Hallituksen jäsen

Mirva Grann, Hallituksen jäsen

Satu Palosaari, Hallituksen jäsen

Arcesi Oy - Interior Design

Arcesi Oy - Koillismaalainen suunnittelutoimisto Rukatunturin ytimessä! Luotettavaa ja ammattitaitoista suunnittelua yrityksiin, julkisiin tiloihin ja koteihin. Designing Northern Interiors!
www.arcesi.fi

Isokenkäisten Klubi

Isokenkäisten Klubi, on majoitus- ravintola – ja ohjelmapalveluja tuottava perheyritys Kuusamossa jo toisessa polvessa, lähellä Venäjän rajaa. Tule kokemaan aito pohjoisen luonto ja erämaan rauha.
0400-972260, 040-7066839
www.ikk.fi

Kahvila Mokkakettu

Tule kokemaan erilainen, kodinomainen ja ystävällinen kahvilamiljöö Kuusamon keskustassa. Toinen kahvilamme sijaitsee terveyskeskuksessa.
www.mokkakettu.fi

Koillismaan Autokatsastus Oy

Koillismaan Autokatsastus Oy on kotimainen, koillismaalainen ja kuusamolainen yksityinen katsastusalan yritys. Tervetuloa katsastukseen!
www.koillismaanautokatsastus.fi

Kuusamon Väri ja Sisustus Oy

Lammintupa Avoin yhtiö

Talvisin kahvila ja matkailun ohjelmapalveluit Rukalla. Maukkaat omatekoiset leivonnaiset ja kotiruokaa. Husky- ja poroajelut. Kesällä kalankasvatus sekä Karhu- ja kalasääsken kuvaus.
www.lammintupa.fi, www.karhutupa.fi

LSJ Group Oy

Parasta Rukalla; Ravintola Rukan Kuksa ja Rukan Salonki Chalets&Villa Veskaranta
www.rukansalonki.fi, www.rukankuksa.fi

Mainostoimisto Davas Oy

Meillä asiointi on helppoa ja kaiken tarvittavan saa samasta paikasta. Suunnittelemme ja toteutamme kotisivut sekä muun sähköisen markkinoinnin ja tarjoamme myös perinteisiä mainostoimistopalveluja.
www.davas.fi

Nieticca Oy/Hengarilla

Kuusamon matkahuoltoasiamies. Matkahuollon palvelut. Hengarilla, naisten alusvaate- ja vaateliike. Yksilöllistä muotia ja hyvää palvelua.
www.hengarilla.com

Night & Bar Qupla

www.barqupla.fi

Palosaaren poro- ja kalastustila Oy

Rakkaudella, Riikka

Vankalla ammattitaidolla ja suurella sydämellä: Voimavarakeskeisiä itsetuntemusprosesseja, työnohjausta ja työhyvinvointia, koulutusta, sosiaalihuoltopalveluja.

Rukako OY

MÖKKIEN JA HUONEISTOJEN KESKUSVARAAMO RUKALLA Tervetuloa Luonnon olohuoneeseen! Majoitusvalikoimaamme kuuluu noin 100 erikokoista ja -tasoista mökkiä ja huoneistoa. Lisätietoja www.rukako.fi
www.rukako.fi