Pieksämäen yrittäjänaiset

Pieksämäen Yrittäjänaiset Ry edistää naisten yrittäjyyttä ja yhteistyötä aktiivisessa pikkukaupungissa Etelä-Savossa. Paikallisella tasolla teemme yhteistyötä Pieksämäen Yrittäjät Ry:n, Jäppilän Yrittäjät Ry:n sekä Pieksämäen Kaupungin kanssa. Etelä-Savon maakunnassa yhteistyötä tehdään muiden yrittäjänaisten yhdistysten ja Etelä-Savon Yrittäjät Ry:n kanssa. *Yhdessä vaikutamme enemmän*

Osoite: Keskuskatu 23/Pmäen Kirjanpitopalvelu Ky, 76100, Pieksämäki

Eija Niskala / Pieksämäen Kirjanpitopalvelu Ky, Puheenjohtaja

Hilkka Suutari, Sihteeri

Kirsi Pulkkinen, Rahastonhoitaja

Päivi Koukonen, varapj

Päivi Avila, Hallituksen jäsen

Hanna Hänninen , Hallituksen jäsen

Marjukka Lappi, Hallituksen jäsen

Kenkä ja Kesport Kovanen

urheiluasut ja välineet niin hiihtoon kuin juoksuun. kengät työhön juhlaan ja vapaa-aikaan
0207401151

Kirpputori Feria

Kirpputori Feria on vuodesta 2006 toiminut siisti, tilava kirpputori aivan Pieksämäen keskustassa. Meillä on noin 800m2 tiloissamme yli 150 vuokrattavaa myyntipaikkaa, joista löydät taatusti tavaraa laidasta laitaan. Myynnissä on paljon lasten ja aikuisten vaatteita, kodin sisustustavaraa, astioita, kirjoja, huonekaluja ym. Poistomyymälästämme löytyy myös uutta tavaraa kirppishinnoin!

Optikko ja Kello Seppänen

Olemme Pieksämäellä jo vuodesta 1942 toimiva optisen sekä kello- ja kulta-alan perheyritys. Meillä on vankka ammattitaito jo kolmannessa sukupolvessa. Tervetuloa!
www.optikko-kello.fi

Sirkkis ky / Lelupuoti Nallukka

Perinteinen, vanhan ajan lelukauppa Pieksämäen keskustassa. Lisäksi valikoimista löytyy askartelutarvikkeet sekä taiteilijatarvikkeita.
www.sirkkis.fi