Kirsi Moilanen, Puheenjohtaja

Leena Torvinen, Hallituksen jäsen

Piia Räisänen, Hallituksen jäsen

Fysioterapia Mira Oikarinen Oy

Fysioterapia, lymfaterapia, työfysioterapia, KELA:n vaikeavammaisten avoterapia, akupunktio, veteraanikuntoutus, hieronta, inkontinenssifysioterapia.
www.fysiomiraoikarinen.fi

Hoitola HyväOlo Laura Seppänen

K-market HerkkuKirsikka / Muoti ja sisustus Kirsikka (Esa Kähkönen Oy)

Palvelua suurella sydämellä Suomussalmen keskustassa.
www.k-market.fi/herkkukirsikka

Kainuun Terapia- ja työnohjauspalvelut

Psykoterapia, työnohjaus, KELA korvaus
www.kainuun-psykoterapia.fi

KJ Jokiperä avoin yhtiö

Parviainen & Sons Oy / Suomussalmen Puhdaspesu

Raate Travels Oy

Hotelli Kainuu on mukavaa majoitusta ja ravintolapalveluja tarjoava perheyritys Kuhmon keskustassa. Seurustelupubimme Villipeura ja karaokebaari Villikko tarjoavat viikonlopun viihdykettä kansalle. Meillä myös esiintyy laaja kirjo suomalaisia artisteja ja bändejä. Maittava kainuulainen aamiainen on saanut hyvää palautetta asiakkailtamme. Meillä on myös minikeittiö ja keskustan palvelut lähellä.

Redim Oy

Makeita ideoita! Laadukkaita mainosmakeisia omalla painatuksella.
www.redim.fi

Tuntitaikuri

Tuntitaikuri tarjoaa työpanostaan yrittäjille nopeasti ja joustavasti kaupan alan moninaisella työkentällä, muutaman tunnin työnä tai pidempiaikaisena tuurauksena. Maksat vain tehdyistä työtunneista! Tuntitaikuri myös auttaa kodin töissä, toimii henkilökohtaisena avustajana sekä vanhusten kotihoidon tuuraajana. Tuotemyyntinä Tuntitaikurilta löytyy Zinzinon terveystuotteet! Ota reilusti yhteyttä!
0407195263
www.tuntitaikuri.fi

Ylä-Kainuu

1965 perustettu tilauspohjainen paikallislehti Ylä-Kainuu tuottaa uutiset Suomussalmelta, Puolangalta ja Hyrynsalmelta. Vakuuttava markkinointiväline sekä printtilehtenä että verkossa. Kysy tarjous!
www.ylakainuu.fi