Kajaanin Yrittäjänaiset

Kajaanin Yrittäjänaiset ovat aktiivisia toimijoita Kajaanissa. Yhdistyksemme tavoitteena on valvoa naisyrittäjien etuja, verkostoitua ja sekä luoda menestystä niin Yrittäjänaisille kuin Kajaanillekin.

Osoite: Riihitie 9, 87830, Nakertaja

Kati Saxholm, Puheenjohtaja

Aino Heikkinen, Sihteeri

Ulla Hyvärinen, Rahastonhoitaja

Elina Keränen, Tiedottaja

Anu Kemppainen, Ohjelmavastaava

Marianna Lappalainen, Somevastaava

Pinja Nahkala, Jäsenrekisteri

Chicbazaar Oy

La Tila tarjoaa yrityksille yritysmuotoiluun, oston esteiden purkamiseen ja myynnin vauhdittamiseen liittyviä palveluita. Yksityishenkilöille tarjoamme kodin uudelleenjärjestelyä ja stailausta. - Vastuulliset muoti- ja kosmetiikkatuotteet sekä tämän ympärille rakentuva yhteisö. Tätä kaikkea on Chicret!
www.latila.fi ja www.chicret.fi

Cimkat Oy

Ammattitaidolla monipuolisia psykologi - ja työyhteisöjen kehittämispalveluja sinun ja työyhteisösi tarpeisiin.

LVI-AITTA OY

Silloin kun toimintavarmuus ja ammattitaito ratkaisevat. Olemme talotekniikka-alan yritys joka toimii Kainuussa, Pohjois-Karjalassa ja Pohjois-Savossa. Toimenkuvaamme kuuluvat talotekniikka-alan urakointi, huolto ja myynti. Kuulumme valtakunnalliseen Hanakat-markkinointiketjuun.
www.lviaitta.fi

MK Clinic Oy

Tervetuloa esteettiseen kauneushoitolaamme Kajaanin ydinkeskustassa. Palveluihimme kuuluu laaja valikoima esteettisiä- ja kosmetologisia hoitoja, joilla pyrimme parantamaan ihosi ulkonäköä, laatua ja terveyttä, sekä ennaltaehkäistä ikääntymisen tuomia muutoksia. Meillä sinua palvelee esteettisiin hoitoihin erikoistunut sairaanhoitaja ja koulutetut SKY-kosmetologit.

Parturi-Kampaamo Pia Kyllönen

Meiltä saat laadukkaan ja ystävällisen palvelun lisäksi kauniit hiukset arkeen ja juhlaan!
www.piakyllonen.fi

Päiväkoti Sinilintu

Lämminhenkistä päivähoitoa ja esiopetusta ammattitaidolla kodinomaisessa ympäristössä.
www.pksinilintu.fi

Redim Oy

Makeita ideoita! Laadukkaat makeiset omalla painatuksella.
www.redim.fi

Sillä Chic

Henkilökohtaista ja asiantuntevaa aluspukeutumisen neuvontaa jokaiseen tärkeään päivään ja erityiseen hetkeen!
sillachic.fi

SLP Kustannus Oy Kainuun Sanomat

SLP Kustannus Oy:n sanomalehdet Kainuussa (Kainuun Sanomat, Koti-Kajaani, Sotkamo-lehti, Kuhmolainen ja Ylä-Kainuu) mahdollistavat tehokkaan, nopean ja joustavan väylän koko viestinnällesi.
www.kainuunsanomat.fi

Suometar -korupaja

Kultasepän palvelut. Korujen ja lahjaesineiden suunnittelu ja valmistus.

Teehuone Tsaikka/Inna Pyykkönen Oy

Teehuone Tsaikka on rento ja valoisa paikka nauttia teestä, herkuista, ystävien seurasta ja kaupungin vilinästä aivan Kajaanin keskustassa, Kauppatorin kupeessa!
www.teehuonetsaikka.fi, www.innapyykkonen.fi

Tili- ja Tarkastus Ari Piirainen Oy

Olemme Auktorisoitu tilitoimisto. Tarjoamme tilitoimisto- ja tilintarkastustoimintaan liittyviä taloushallinnon palveluja. Lisäksi teemme yritysten sukupolven vaihdokset ja arvonmääritykset.
044 202 3958 , 044 7110 458
www.tilijatarkastusoy.fi