Kymenlaakson Yrittäjänaiset

Jaa tämä: Facebook Twitter Linkedin Telegram Email

Kymenlaakson Yrittäjänaiset on edunvalvontajärjestö, joka auttaa naisyrittäjiä verkostoitumaan ja luomaan uusia suhteita kehittääkseen yritystoimintaansa. Yhdistykseemme kuuluu hieman alle 100 jäsentä Kotkan, Pyhtään, Haminan sekä Kouvolan alueelta.

Sähköposti: [email protected]
Osoite: 48100, Kotka
Y-tunnus: 2032061-8

Liisa Gartz, Puheenjohtaja, Tiedottaja

Merja Sundberg, Hallituksen jäsen, Varapuheenjohtaja

Henna Päivänne-Andersson, Hallituksen jäsen, Sihteeri

paula haltia, Hallituksen jäsen

Jaana Rännäri, Hallituksen jäsen

Anne Savonen, Taloudenhoitaja, Jäsenrekisterin hoitaja

Suvi Turtiainen, Hallituksen jäsen

Sanna Vapalahti, Hallituksen jäsen

Ansas Oy

Konsultointiyhtiö. Tarjoamme laatujärjestelmien rakentamista ja auditointeja. Yritys omaa myös matkatoimisto-oikeudet sekä useamman kielen käännöspalvelutarjonnan. Pyydä tarjous!
www.ansasoy.com

Avot design Oy/ Pöyrööt-sarjakuva

Avot design Oy toteuttaa yrityksille räätälöidyt sarjakuvat markkinointiin ja viestintään. Julkaisemme myös sanomalehdissä Pöyrööt-sarjakuvaa ja kustannamme kirjoja. Sarjakuvantekijöitä voi tilata puhumaan mielenkiintoisesta ammatistaan tai pitämään live-piirustusnäytöksen. Teemme sarjakuvan parissa kaikkea mahdollista ja mahdotonta.
www.avot.fi www.pöyrööt.fi

Business Coaching MC

Autan johtajia, asiantuntijoita, yrittäjiä sekä organisaatioita, ryhmiä ja tiimiä kirkastamaan ja saavuttamaan tavoitteita sekä tunnistamaan voimavaroja ja vahvuuksia pohdintojen ja oivallusten kautta. Urallani olen toiminut eri johtamistehtävissä kansainvälisissä yrityksissä sekä valtion ja kuntasektorin organisaatioissa. Toiminnassani coachina noudatan ICF:n eettisiä sääntöjä.
www.bcmc.fi

Green Bee Oy

Ekologisen Euca yleispesuaineen sekä raikkaiden & tehokkaiden Euca käsidesien ja pintojen desinfiointiaineiden valmistaja ja tukkumyyjä. Saunatarvikkeiden kauppa Kotkassa ja verkkokauppa www.saunalahja.fi Osa saunatuotteista ja Euca pesuaineet myös yritysmyynnissä. Kotisivu www.greenbee.fi puh. 0440150720 / kaija s-posti [email protected]
www.greenbee.fi

Joogastudio Minna Bergholm

Joogastudio Minna Bergholm tarjoaa monipuolista jooganopetusta, säännöllisiä joogan viikkotunteja, yksityis -ja yritystunteja jokaiselle omasta hyvinvoinnista kiinnostuneelle sekä työhyvinvointia arvostaville yrityksille. Joogatapahtumat toteutettavissa myös sinun toivomassa paikassa.

Kangas Keidas Oy

Karhulan Helmi Ky

Kello-ja kultasepän alan tuotteet ja palvelut.
05261922

KAT'S Cafe

Tunnelmallinen lounas-kahvila Karhulan torin laidalla. Kauttamme myös kaikenlainen pitopalvelu, tilaus leivonnaiset ja valokuvaus.
Www.katscafe.fi

Kiinteistömaailma Kotkan Laatukoti Oy

Kotkan Lämpö- ja Vesityö Oy

Kristina Cruises Oy

Kristina Cruises - Risteilylomia aikuiseen makuun maltillisen kokoisilla laivoilla. Kristina Cruises on risteilylomiin erikoistunut matkanjärjestäjä ja perheyhtiö, jonka kotipaikka on Kotka.

Liikuntapalvelu HauFit

Monipuolista liikuntaa Sinun tarpeisiin! Ohjaan niin koiranomistajia liikkumaan koiransa kanssa, lihaskuntoa kehittäen, kuin myös henkilökohtaisesti valmennan yksilöt tavoitteisiinsa. Halusitpa sitten aloittaa kuntosaliharjoittelun tai pudottaa painoa, rakennetaan yhdessä toimiva kokonaisuus Sinulle!
www.haufit.fi

Marja Leena Valkeinen

Terveempi ja onnellisempi maailma
ei saatavilla

Markkinointi Liisa Gartz

Autan yritystäsi löytymään digitaalisissa kanavissa. Verkkosivustot, digitaalinen sisältömarkkinointi, somemainonta ja Google Ads -hakusanamainonta.

Muusa Marketing Oy

Muusallista Markkinointia ihmiseltä ihmiselle. Intohimonamme on auttaa yritystäsi asiakaskokemuksen kehittämisessä. Uskomme hyvien sisältöjen ja aitojen tekojen ihmeitätekevään voimaan.
www.muusamarketing.fi

NOVART Kotka

Suunnittelemme keittiöitä elämää varten!
www.novart.fi

PutriFlora

Floristi-puutarhurin palvelut kasveillastailauksesta, juhlien kukkakoristeluihin ja puutarhan perustamisesta ylläpitohoitoihin.
www.purtiflora.fi

Sijoituspalvelut Nina Nylund

Sijoituspalvelut Nina Nylund on palveluyritys, joka markkinoi riskisuojattuja sijoitustuotteita ja tarjoaa asiantuntijapalvelua. Luotettavuus ja asiantuntijapalvelu ovat toimintani perusta. Annan kattavan tietopaketin tarjolla olevista tuotteista oletpa sitten aloitteleva sijoittaja tai jo konkarisijoittaja. Toimin myös suomalaisen Arctic Nutritionin Itsenäisenä edustajana.Kerron mielelläni lisää.
www.sijoituspalvelutnina.fi

Sisustus Laventeli Oy

Sisustus-, vaate- ja lifestyleliike sekä verkkokauppa Haminan kauniissa ydinkeskustassa.
www.sisustuslaventeli.fi , www.pikkupepita.fi

Taikavarpunen

Kalevalainen jäsenkorjaaja

Tilitoimisto Aurum Oy

Tmi Kirsi Saarento

Tmi Kirsi Saarento, LKV, ITS, valmentaja Kaupanvahvistukset, kiinteistö- ja osakekauppakirjat sekä taloyhtiöiden toiminnantarkastukset. Koulutukset ja hyvinvointivalmennukset.

Tomuttamo

Kotipalvelu