Kirsi Männistö, Puheenjohtaja

Leena Osola, Hallituksen jäsen

Anette Koskinen, Jäsenrekisteri

Barosana

Olen Kirsi Männistö TtM, laillistettu ravitsemusterapeutti ja Barosanan yrittäjä. Yritykseni tarjoaa moninaisia ravitsemusasiantuntijapalveluita yrityksille, yhteisöille ja yksityisille henkilöille. Ravitsemukseen liittyvät koulutukset, luennot ja kirjalliset työt luonnistuvat minulta mainiosti. Otathan yhteyttä, mikäli haluat parantaa omaasi tai yrityksesi työntekijöiden hyvinvointia, virkeyttä, työtehoa ja terveyttä uusien ruokailu- ja elintapojen avulla.
www.ravintobarosana.fi

Doulanu/ ILTA Hyvinvointi

Rentoutushoidot, doulapalvelut ja imetysohjaus. Ajanvaraus varaa.timma.fi/iltahyvinvointi.fi
0447319634
www.iltahyvinvointi.fi

Jalkine Differt

Palveleva kivijalkaliike Nurmijärvellä. Iloa ja väriä elämään! kengät, vaatteet & asusteet
www.jalkinediffert.fi

Liikunta-ja ohjelmapalvelu Miia Salminen Ky

Mariel Interior Oy

www.mariel.fi

Martelius & Tytöt Oy

Maanrakennus, salaojaurakointi ja pihanperustamistyöt Uudenmaan alueella vankalla kokemuksella.
www.marteliusoy.fi

Nurmijärven Puutekniikka Ky

Kaikki kotisi remontit -kalusteineen. Suunnittelusta siivoukseen.
www.nurmijarvenpuutekniikka.fi

Parturi-kampaamo Lintumetsän Lumous

Parturi-kampaamo Salon Rina

Tämä on pitkän linjan, uusia tuulia haisteleva parturi-kampaamo perustettu jo vuonna 1968 Joensuussa ja Nurmijärvellä vuodesta 1984 lähtien. Nykyinen yrittäjä toiminut vuonna 2016 10v.
www.salonrina.fi

Suunnittelimo

Suunnittelimo on ketterä yhden naisen suunnittelutoimisto. Toimialoinani on toimitila-, myymälä-, messusuunnittelu sekä sisustussuunnittelu. Ota yhteyttä, ensimmäinen tapaaminen on veloitukseton.
+358451205050
www.suunnittelimo.fi

Suunta Taloushallinto Oy

Suunta Taloushallinto Oy on digitaalinen tilitoimisto asiakkaille, jotka haluavat talousasioidensa hoituvan aina jouhevasti sijainnista riippumatta. Meillä on asiakkaita ympäri Suomea. Olemme se tilitoimistokumppani, jonka sinä tarvitset – ja haluat! Lupaamme palvella asiakkaitamme niin hyvin, ettei heidän tarvitse enää koskaan vaihtaa tilitoimistoa.

WiRelax

Kehoterapia WiRelax tarjoaa monipuoliset hyvinvointipalvelut kaikenikäisille. Palveluista löytyy keho-ja tunnevyöhyketerapia, vyöhyketerapeuttiset hoidot, myös vauvoille, lapsille ja raskausaikaan, sekä ihanat rentouttavat hieronnat.
045-2038480
www.wirelax.fi