Salon Yrittäjänaiset

Suomen Yrittäjänaisten Salon paikallisyhdistys. Tervetuloa mukaan!

Osoite: Salon Skinlab Oy/ Turuntie 8, 24100, Salo

Virve Leikko-Saarinen, Puheenjohtaja

Anu Areva, Varapuheenjohtaja

Katariina Lovén-Virtanen, Sihteeri

Päivi Virtanen, Rahastonhoitaja

Teija Hoikkala, Seniorivastaava

Admin Partners Oy

Admin Partnersilta saat aidosti henkilökohtaista tilitoimisto- ja talouspäällikköpalvelua joustavasti ja yrityksesi tarpeiden mukaisesti - sähköisesti, nykyaikaisesti ja reaaliaikaisesti. Puh. 040 125 7184. www.adminpartners.fi Facebook: https://www.facebook.com/www.adminpartners.fi
www.adminpartners.fi

Kauneushoitola Natalia Piispa

Kauneutta päästä varpaisiin. Perinteisten hoitojen lisäksi tarjoan rentouttavia ja hemmottelevia hoitoja ja hierontoja. Myös ripsien pidennykset, kestolakkaukset sekä meikkaukset arkeen ja juhlaan. Tarjoan yrittäjänaisille 10% alennusta norm. hintaisista palveluista ja tuotteista.
www.nataliapiispa.fi

Kauneushoitola Rosmarinus

Korkealaatuisia kosmetologipalveluita yli 30 vuoden kokemuksella! Arvostatko vankkaa ammattitaitoa, hyvää asiakaspalvelua, kiireetöntä ilmapiiriä sekä luottamuksellista yhteistyötä? Onko sinulle on tärkeää hoitojen tehokkuus sekä tuotteiden vaikuttavuus? Toivotan sinut tervetulleeksi palveltavaksi!
www.rosmarinus.fi

Kone-Ruuskanen OY

Metsä- ja puutarha-alan tuotteita myyvä ja huoltava yritys. Edustamiimme merkkeihin kuuluvat mm. Husqvarna, Honda, Echo, Aspen
www.kone-ruuskanen.fi

Kukkakauppa Bella-Regina

Palveleva kukkakauppa Salon keskustassa, torin laidalla. Kauniit kukat jokaiseen hetkeen ammattitaidolla ja suurella sydämellä.
www.kukkakauppasalo.com

Kuuloliike Noora Kultarinta Oy

Kuuloliike Noora Kultarinta Oy on kuulontutkimuksiin, kuulokojeisiin, kuulon apuvälineisiin sekä yksilöllisiin kuulonsuojaimiin ja tarvikkeisiin erikoistunut liike. Tarjoamme kokonaisvaltaista kuulonhuoltoa ammattitaidolla kaikenikäisille. Tarjoamme myös konsultointia, luentoja sekä opastuksia.
www.kuuloliike.fi

Kynttilä-Tuote Oy

Kynttilä-Tuote Oy valmistaa erilaisia kynttilöitä kuten esimerkiksi hautakynttilöitä, ulkotulia, pöytä- ja öljykynttilöitä sekä lyhtykynttilöitä.
www.kynttila-tuote.fi

Mainosvakka Oy

Teemme kyltit, opasteet, mainokset, messuosastot, ikkuna- ja autoteippaukset. Mainosmateriaalia painettuna ja sähköisesti. Nyt myös suoraan verkkokaupastamme www.tarramarketti.fi tai ota yhteyttä [email protected]
www.mainosvakka.fi

Membook Oy

Membook on järjestöhallinnon uudistaja. Tutustu palveluumme nettisivuillamme ja hyödynnä kuukauden maksuton koekäyttö.
www.membook.fi

Norteno Oy

Mainonnan suunnittelu, painotalo- ja laajakokotulostuspalvelut (erilaiset kortit, esitteet, julisteet, tarrat, banderollit, valokaappikuvat ym), markkinointitelineet (a-telineet, digitelineet, roll upit ym).

Salo Solar Oy

Salo Solar Oy on osa Solar Finland Oy:tä. Solar Finland on suomalaisia aurinkotuotteita edustava yritys, jonka tavoitteena on levittää suomalaista aurinkoenergia osaamista kansainvälisille markkinoille. Solar Finland valmistaa kotimaisia SALO-aurinkopaneeleita ja -asennustelineitä.
www.solarfinland.fi

Salon Käyttötieto ky

Kirjanpitoa ja Isännöintiä Salon Käyttötieto ky puh. 050 60 444 tai 050 443 6640

Salon Skinlab Oy

Salon Tilipalvelu Oy

Suunnittelu Grande F. Oy / Keittiön Koodi

T:mi Wauziwau

Tulen suunnittelijaksi ja tarjoilijaksi juhliinne. Pidän meikkaus- ja illuusiopukeutumiskursseja Autan myyjä- ja kassatöissä muita yrittäjiä. Myyn Bioptron-hoitolamppua.
wauziwau.fi

Tariya Oy

Piirilevy ja liitostekniikan asiantuntijapalvelut
www.tariya.fi

Teatteri Provinssi

Teatterista tulee hyvä olo!
0440520260
www.teatteriprovinssi.fi

Valmennustalo Visio

Valon Keveys

Hyvinvointia ryhmälle Tyhy päivään; Äänimaljarentoutus, Mindfulness, Palautumisohjaus, Shindo venyttelyä. Yksilöhoidot; Energeettinen jäsenkorjaus, Rentouttava kehon ja mielen hemmotteluhoito, Askeleet tässä hetkessä, EFT ( Emotional Freedom Techniques), tapping eli tunteiden vapautustekniikka.
www.valonkeveys.fi

Voima-Papu Finland Oy

Karviaisten tila tuottaa ja pakkaa omaa kasvattamaa härkäpapu eri muodoissa. Tilalla on brändinä Voima-Papu. Tutustu tilamme tarinaan www.karviaistentila.fi
www.karviaistentila.fi